اطلاعات ایزو


نام دوره : ایزو سنجش رضایتمندی مشتری ISO 10004: 2012

هزینه دوره: 38000000 تومان



ایزو سنجش رضایتمندی مشتری     ISO 10004: 2012یزو بین المللی سنجش رضایت مشتری این استاندارد طبق ضوابط و مقررات بین المللی جهت مدیریت و برنامه ریزی رضایتمندی مشتریان میباشد. ایزو 10004 جهت رضایتمندی بیشتر، مشتریان را در خصوص طرح، برنامه ریزی و اجرا راهنمایی میکند. همچنین این استاندارد از طریق طبقه بندی نیازهای مشتریان ،باعث حرکت مجموعه گواهی گیرنده ها به سمت مشتری مداری میگردد. ایزو 10004 جهت بهره مندی مجموعه ها صرف نظر از حوزه فعالیت ،وسعت ونوع محصول آنها می باشد و اغلب قواعد آن جهت افزایش رضایت مشتری هااز مجموعه میباشد. استاندارد 10004مفاد قرارداد،پیمانها وقوانین مدون مجموعه ها را تغییر نمیدهد وصرفا انها را در جهت رضایت مشتریان راهنمایی و سوق میدهد. اخذ ایزو 10004:2012 ISO به این مفهوم است که سازمان یا شرکت مربوطه یک توافق بین المللی را قبول کرده است که طی این توافق هرگونه اندازه گیری و سنجش میزان رضایت مشتری را قبول کرده است و کل سیستم سازمان یا شرکت یا حتی خدمات را بر پایه رضایت مشتری بنا نهاده است .در این گواهینامه سنجش رضایت مشتری باعث افزایش اعتبار سازمان خواهد شد.

برای دریافت ایزو سنجش رضایتمندی مشتری ISO 10004: 2012

شما میتوانید مشاوره رایگان گرفته، سپس سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و گزارش استقرار سیستم های خودآموز را آپلود نمایید، ممیزی و مستندات توسط مرکز رشد انجام میگیرد و ایزو به شما اعطا می گردد.