قط چند گام ساده تا آموزش مجازی و دریافت گواهینامه معتبر و بین المللی


شرکت در ارزشیابی پایانی از طریق ارسال پروژه یا آزمون آنلاین و اخذ مدرک

بسته آموزشی را مطالعه کنید و سوال هایتان را از اساتید ما بپرسید

آنلاین ثبت نام کنید و بسته آموزشی را درب منزل یا آنلاین دریافت نمایید

هرتعداد دوره آموزش مجازی میخواهید انتخاب کنید

اطلاعات دوره آموزشی


نام دوره : فرانت آفیس و الگوهای رفتاری در هتل

‌‌‌‌‌‌‌نحوه برگزاری: مجازی

مدت دوره: 95 ساعت

هزینه دوره: 5000000 ریال



دوره آموزشی فرانت آفیس و الگوهای رفتاری در هتل :

فرانت آفیس را یکی از شاهرگ های حیاتی هتل می نامند و این بخش به منزله قلب هتل است. فرانت آفیس یا بخش پذیرش در هتل ها محل اولین برخورد مسافران در موقع ورود و آخرین برخورد آنان موقع خروج است. مدیران هتل توجه دارند که عمده ترین منبع درآمد هتل از فروش اتاق هاست و مسئولان بخش پذیرش می بایستی در جلب مشتری نهایت سعی خود را داشته باشند تا اتاقی خالی نماند و بهره وری افزایش یابد. بنابراین انتخاب مسئول و کارکنان بخش پذیرش که اموزش های لازم را دیده اند از اهمیت زیادی برخوردار است.

روند برگزاری دوره آموزشی فرانت آفیس و الگوهای رفتاری در هتل :

فرانت آفیس و الگوهای رفتاری در هتل یک دوره آموزشی بسیار کاربردی و علمی زیر گروه شاخه جهانگردی و گردشگری در مرکز آموزش  مجازی رشد می باشد. علاقه مندان به این دوره پس از ثبت نام، بسته آموزشی فرانت آفیس و الگوهای رفتاری در هتل را در درب منزل دریافت مینمایند ،پس از مطالعه پکیج آموزشی و شرکت در آزمون پایان دوره ،گواهینامه معتبر پایان دوره را از مرکز آموزش مجازی رشد دریافت می نمایید.

اهداف دوره آموزشی فرانت آفیس و الگوهای رفتاری در هتل :

آشنایی با اصول مدیریت هتل

آشنایی با رفتارشناسی در هتل ها

آشنایی با اصول رفتار با مشتریان

آشنایی با رضایتمندی مشتریان

شناخت نقش های سازمانی در هتل

مخاطبین دوره آموزشی فرانت آفیس و الگوهای رفتاری در هتل :

مدیران هتل

مسئولین پذیرش هتل ها

مدیران دفاتر گردشگری

دانشجویان گردشگری

کلیه علاقه مندان


شما می توانید گواهینامه ها و ترجمه های دیگر را انتخاب کنید




ترجمه به فارسی



ترجمه به آلمانی



ترجمه به فارسی (ویژه کارمندان دولت)