قط چند گام ساده تا آموزش مجازی و دریافت گواهینامه معتبر و بین المللی


شرکت در ارزشیابی پایانی از طریق ارسال پروژه یا آزمون آنلاین و اخذ مدرک

بسته آموزشی را مطالعه کنید و سوال هایتان را از اساتید ما بپرسید

آنلاین ثبت نام کنید و بسته آموزشی را درب منزل یا آنلاین دریافت نمایید

هرتعداد دوره آموزش مجازی میخواهید انتخاب کنید

اطلاعات دوره آموزشی


نام دوره : دوره آموزشی آنالیز بازار و استراتژی های رشد فروش و افزایش سهم بازار

‌‌‌‌‌‌‌نحوه برگزاری: مجازی

مدت دوره: 75 ساعت

هزینه دوره: 5000000 ریال



دوره آموزشی آنالیز بازار و استراتژی های رشد فروش و افزایش سهم بازار :

سهم بازار، شاید یکی از کلیدی‌ترین مفاهیم دانش بازاریابی باشد. همه‌ی شرکت‌ها و سازمان‌ها ترجیح می‌دهند سهم بیشتری از بازار خود را داشته باشند. مدیریت استراتژیک بازار سیستمی برای کمک به مدیریت برای خلق ، تغییر یا حفظ استراتژی کسب وکار و خلق چشم اندار استراتژیک است. چشم انداز استراتژیک تجسمی از نتیجه استراتژی آینده و یا مجموعه ای از استراتژی هاست.در صورت مهیا نبودن و عدم امادگی شرکت برای اجرا ، تحقق یک استراتژی بهینه ممکن است با تاخیر همراه باشد . چشم انداز بیانگر مقصود استراتژی موقت و فعالیت های سازمان است که الهام بخش سازمان بوده و اهداف سازمان را ارزشمند و جهت گیری اصلی می کند.

افزایش سهم بازار روش های متعددی دارد.

در دورانی که رکود و بی ثباتی بر بازار حاکم است ، شرکتها و بازاریان با دو روش می توانند از کاهش شدید درآمد جلوگیری کنند:

۱- استفاده از راهبردهای متفاوت و جدید برای بالا بردن درآمد

۲- استفاده از روشهایی که بتوانند هزینه های شرکت را پائین بیاورند.

روند برگزاری دوره آموزشی آنالیز بازار و استراتژی های رشد فروش و افزایش سهم بازار :

آنالیز بازار و استراتژی های رشد فروش و افزایش سهم بازار یک دوره آموزشی بسیار کاربردی و علمی زیر گروه شاخه مدیریت در مرکزآموزش  مجازی رشد می باشد. علاقه مندان به این دوره پس از ثبت نام، بسته آموزشی آنالیز بازار و استراتژی های رشد فروش و افزایش سهم بازار را در درب منزل دریافت مینمایند ،پس از مطالعه پکیج آموزشی و شرکت در آزمون پایان دوره ،گواهینامه معتبر پایان دوره را از مرکز آموزش مجازی رشد دریافت می نمایید.

اهداف دوره آموزشی آنالیز بازار و استراتژی های رشد فروش و افزایش سهم بازار :

اشاره کوتاهی به بازاریابی، فروش، تبلیغات و مدیریت برند

آشنایی با معنی و مفهوم استراتژی و تفاوت آن با مأموریت و هدف

آموزش انواع استراتژی ها، اهداف و تاکتیک های فروش

آموزش استراتژی های نفوذ در بازار و شرایط اتخاذ آن

آموزش آنالیز بازار براساس مدل رقابت

مخاطبین دوره آموزشی آنالیز بازار و استراتژی های رشد فروش و افزایش سهم بازار :

کلیه فعالان و تحلیلگران بازارهای داخلی و بین المللی

کارشناسان شرکت های سرمایه گذاری

شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران و معامله گران حقیقی


شما می توانید گواهینامه ها و ترجمه های دیگر را انتخاب کنید




ترجمه به فارسی



ترجمه به آلمانی



ترجمه به فارسی (ویژه کارمندان دولت)