قط چند گام ساده تا آموزش مجازی و دریافت گواهینامه معتبر و بین المللی


شرکت در ارزشیابی پایانی از طریق ارسال پروژه یا آزمون آنلاین و اخذ مدرک

بسته آموزشی را مطالعه کنید و سوال هایتان را از اساتید ما بپرسید

آنلاین ثبت نام کنید و بسته آموزشی را درب منزل یا آنلاین دریافت نمایید

هرتعداد دوره آموزش مجازی میخواهید انتخاب کنید

اطلاعات دوره آموزشی


نام دوره : دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM

‌‌‌‌‌‌‌نحوه برگزاری: مجازی

مدت دوره: 60 ساعت

هزینه دوره: 5000000 ریال



دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM:

هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management، اتفاق نظری وجود ندارد. بسیاری از شرکتهای فعال در حوزه تکنولوژی اطلاعات، CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را مجموعه نرم افزارها یا خدماتی میدانند که به اتوماسیون بازاریابی، فروش و خدمات کمک می کند. CRM با این تعریف، تا حد زیادی به حوزه ی تکنولوژی نزدیک می شود. بخش دیگری از فعالان حوزه مدیریت، تاکید دارند که CRM نگرشی با تاکید بر ایجاد، حفظ و توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان است و در این نگرش، ممکن است از تکنولوژیهای روز استفاده بشود یا نشود.

اهداف دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM:

پیش نیاز های بازاریابی و فروش در ارتباط با مشتریان

اهمیت مشتری مداری

انواع مشتریان و وفاداری مشتری

مدل های مشتری مداری

درس های مراقبت از مشتری

رابطه رضایت با وفاداری

استفاده از CRM

روند برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM:

مدیریت ارتباط با مشتری CRM یک دوره آموزشی بسیار کاربردی و علمی زیر گروه شاخه مدیریت در مرکز آموزش مجازی رشد می باشد. علاقه مندان به این دوره پس از ثبت نام، بسته آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRMرا در درب منزل دریافت مینمایند ،پس از مطالعه پکیج آموزشی و شرکت در آزمون پایان دوره ،گواهینامه معتبر پایان دوره را از مرکز آموزش مجازی رشد دریافت می نمایید.

مخاطبین دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM:

مدیران سازمان ها

مدیران اجرایی

مدیران و مسيولان آژانس های خدمات مسافرتی و گردشگری

کارشناسان بازاریابی و فروش


شما می توانید گواهینامه ها و ترجمه های دیگر را انتخاب کنید




ترجمه به فارسی



ترجمه به آلمانی



ترجمه به فارسی (ویژه کارمندان دولت)